עוד אפליקציה תיירותית: סוכנות הנסיעות הדקה ה-90 השיקה היום (ב') את "LOCO טיסות" - אפליקציה חדשה לטיסות לואו-קוסט.
האפליקציה מרכזת 130 חברות לואו-קוסט, שטסות לישראל וממנה וכאלה שלא. האפליקציה יודעת לשלוח התראות "פוש" על המחירים הטובים ביותר על בסיס יומי.
למעשה, האפליקציה פועלת כסוכנות נסיעות לכל דבר ועניין, במובן הזה שגולשים שירכשו כרטיסי טיסה דרך האפליקציה וירצו לבטל מאיזו שהיא סיבה עד 14 יום, כקבוע בחוק הגנת הצרכן, יקבלו את כספם בחזרה מהדקה ה-90 - דבר שהוא בלתי אפשרי מול חברות הלואו-קוסט שעליהן לא חל חוק הגנת הצרכן הישראלי.
"נקיים את חוק הגנת הצרכן גם באפליקציה", אומרת דנה לביא, המשנה למנכ"ל הדקה ה-90, שמוסיפה כי לחברה יש כוונה להרחיב את האפליקציה לעולמי תוכן משלימים - בתי-מלון, העברות משדה התעופה, הופעות ועוד.
מחירים שנאספו לדוגמה אתמול בשעות הערב מתוך האפליקציה
יצוין כי מאז החתימה על הסכם "שמיים פתוחים" בשנת 2013, גדל היצע הטיסות בנתב"ג ב-9.5%. הנתח של טיסות הלואו-קוסט הגיע לכ-9% במהלך 2014 וצמח עוד יותר ב-2015. על-פי נתוני רשות התעופה האזרחית (רת"א) כפי שפורסמו בעבר ב"גלובס", חל גידול של כ-115% בתנועת הנוסעים בטיסות הלואו-קוסט בין השנים 2013-2014.
מסקר מודעות שערך באחרונה מכון "הגל החדש" עבור הדקה ה-90, עולה כי רוב הישראלים, 86%, מודעים לאפשרות של טיסות לואו-קוסט, וכרבע מהישראלים כבר טסו בטיסת לואו-קוסט. חילונים, אקדמאיים ובעלי הכנסה גבוהה מהממוצע הקדימו לאמץ את טיסות הלואו-קוסט, וחלקים גדולים יותר מאוכלוסייה זו טסו בטיסות לואו-קוסט (63%-74%, בהשוואה ל-24% באוכלוסייה הכללית).
עוד עולה מהסקר כי רוב הישראלים ישקלו טיסת לואו-קוסט בטיסתם הבאה: 2 מכל 3 נוסעים לחו"ל ציינו כי ישקלו את האפשרות. בנוסף, שביעות-הרצון מטיסות הלואו-קוסט גבוהה, שכן 90% ממי שטסו עם אחת מחברות הלואו-קוסט ציינו שישקלו לעשות שוב בעתיד.
סקר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.