וואלה! NEWS מקימה חטיבה נפרדת לתחום התוכן השיווקי, בניהולו של מיקי גינסברג שניהל בעבר את חטיבת קולגייט-פלמוליב בשסטוביץ.
החטיבה החדשה, שתיקרא BRAND NEWS, תעסיק בשלב הראשון 12 עובדים מתחומי האסטרטגיה, התוכן, הקריאייטיב, ההפקה והתפעול. היא אמורה לספק פתרונות תוכן ללקוחות קצה ולמשרדי פרסום.
בנוסף, תתבסס החטיבה החדשה על מערכת תוכן עצמאית, הכוללת עורכים וכתבים ייעודיים.
ערן גודטנקר, סמנכ"ל השיווק והמכירות בוואלה! NEWS, מסר: "התוכן השיווקי באינטרנט בכלל, ובוואלה בפרט, נמצא בגידולים מרשימים הן בכמות הלקוחות הדורשים פתרונות תוכן והן בהיקפים הכספיים המוקצים לטובת העניין. בשנתיים האחרונות צברנו ידע וניסיון בתחום וההחלטה להקים את BRAND NEWS, שתאפשר לנו להתמקצע ולתת ערך מוסף ללקוחות ולגולשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.