אתר ישראלי בשם "אהבנו" מנסה לשלב את עולמות המסחר המקוון יחד עם עשייה טובה. האתר, שנמצא כרגע בגרסת בטא ויעלה לאוויר בעוד שבוע וחצי, מאפשר לגולשים לרכוש בגדים ואקססוריז ממעצבים ישראליים כמו נפתול, שרה בראון ואחרים, כשכ-30% מסכום הרכישה יועבר לפרויקטים של עמותות נבחרות בהתאם לבחירת הקונה - ילדים חולי סרטן, חיילים בודדים בעלי חיים במצוקה ועוד.
בין העמותות נמצאות "כנפיים של קרמבו", "אחת מתשע", "חיבוק ראשון", "בית קובי" ועוד. הלקוח אינו משלם תשלום נוסף עבור התרומה אלא המעצבים. המוכרים מעבירים 30% מההכנסות מכל מוצר כתרומה בשם הלקוח שקנה, כשבמקביל הלקוח מקבל קבלה לצורכי מס עבור התרומה שלו.
המוצרים מגיעים עם שליח עד הבית בתוך שלושה ימים ממועד הרכישה, כשניתן לקבל את הכסף בחזרה במידה והמוצר לא מוצא חן בעיני הרוכש.
מאחורי היוזמה עומדים שושי אורן, מייסדת שילב ו-TinyLove, ואליאב אללוף, שותף בסוכנות השיווק באמצעות אנשים Like and Share. השניים אינם מקבלים שכר או דיבידנדים.
במסגרת ההשקה יצאו אורן ואללוף לקמפיין מימון המונים באתר Headstart כדי לגייס 48 אלף שקל למיזם בתוך חודש (http://bit.ly/1WPC13U). עד כה גויסו כ-30% מהסכום. דרך הקמפיין ניתן לתמוך בסכומים שונים ולקבל גיפט קארד בשווי הסכום שהושקע, כשגם במקרה הזה 30% מהכסף ייתרם לעמותות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.