עולם החדשות משתנה לחלוטין לנגד עינינו. גופי המדיה, הצרכנים, העיתונאים והתכנים עברו לאינטרנט. ולאן עובר האינטרנט? לווידיאו.
כשיש אירוע חדשותי חם, אנשים רוצים לראות אותו בסרטון מקוון במקום לקרוא כתבות ארוכות. בו בזמן, בכל יום, משתמשי סמארטפונים ברחבי העולם נקלעים לאירועים חדשותיים ומצלמים אותם בזמן אמת. רבים מהם יצלמו את האירוע וישתפו את הסרטון בפייסבוק, וואטסאפ, טוויטר, יו-טיוב או ערוצי מדיה חברתית אחרים.
האם אותם בעלי סמארטפון יכולים לעשות כסף מהסרטונים שהם מצלמים באירוע? בסטארט-אפ הישראלי ליפ חושבים שכן.
אפליקציית ליפ מגובה במערכת מקוונת של זירת מסחר בסגנון אי.ביי לסרטוני חדשות, בצוות עורכים מקצועי ובמחלקה משפטית.
כל מה שהצלם החובב צריך לעשות הוא להעלות את הסרטון לאפליקציה, להגדיר את הקטגוריה החדשותית שלו ולנקוב במחיר המבוקש. העורכים שלנו יסננו את הסרטונים הטובים ביותר וידאגו למכור אותם לגופי מדיה בארץ ובכל העולם.
איך זה עובד? צפו בסרטון המצורף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.