ערב פתיחת עונת 2015/16 שיצאה לדרך בסוף השבוע שעבר, מכרו 20 הקבוצות בליגה הספרדית 589,603 מנויים. לפי הפרסום ב"אס", מדובר על עלייה של 36,016 מנויים בהשוואה לעונת 2014/15, והשנה השנייה ברציפות שבה נרשמת עלייה בכמות המנויים.
הסיבה העיקרית היא שלוש העולות החדשות לליגה הבכירה - ריאל בטיס, לאס פלמאס וספורטינג חיחון - שמכרו 83,688 מנויים שנתיים, בהשוואה לשלוש היורדות (אלמריה, אלצ'ה וקורדובה) שמכרו בעונה שעברה 27,000 מנויים בלבד. בטיס לבדה מכרה העונה 43,000 מנויים (כמעט 5,500 כרטיסים יותר בהשוואה לעונה שלפני כן). עוד קבוצה שרשמה גידול משמעותי ביחס לעונה שעברה היא ראיו ויאקנו - 1,700 מנויים יותר.
יש לציין כי הליגה הספרדית נהנית משניים מהאצטדיונים הגדולים באירופה - קאמפ נואו שמכיל 99,354 מקומות (הגדול ביותר ביבשת), וסנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד עם 81,044 מקומות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.