כשבועיים לפני פתיחת שלב הבתים של המפעלים האירופיים בכדורגל, הודיעה אופ"א כי מותג הבירה ההולנדי אמסטל, מבית הייניקן, יהיה אחד מנותני החסות הרשמיים של הליגה האירופית. בכך חוזרת אמסטל לאופ"א אחרי היעדרות של עשור, אחרי ששימשה בין 1994 ל-2015 כאחת מהספונסריות הרשמיות של הצ'מפיונס ליג.
באופן מעשי, תפרסם הייניקן שני מותגים במפעלי אופ"א המובילים: בירה הייניקן היא הספונסרית של הצ'מפיונס ליג, וכעת אמסטל (המבשלה שנרכשה ב-1968 על-ידי הייניקן) שתפרסם בליגה האירופית.
לליגה האירופית יש חמישה נותני חסות, המרכזי שבהם היא חברת פדאקס שמוגדר כספונסר-על. ארבעה החברות המסחריות הנוספות הן: יוניקרדיט, אנטרפרייז (השכרת רכב), הנקוק (יצרנית צמיגים), וכעת אמסטל (בירה). שותף מסחרי ראשי נוסף של אופ"א שמקבל חשיפה בכל תחרויות הכדורגל שמפעילה התאחדות הכדורגל האירופית היא אדידס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.