אסם מסכמת הבוקר (א') את הרבעון השני של השנה עם ירידה של 1.2% במכירות, שהסתכמו ב-1.014 מיליארד שקל. בחברה מסבירים את הירידה בהמרה של הוצאות מסוימות מהוצאות מכירה להנחות, שמקטינות את המכירות נטו. בנטרול השפעה זו, המכירות שמרו על יציבות.
המכירות בתחום הקולינארי ירדו ב-4% ל-219.54 מיליון שקל, בעוד שהמכירות בתחום המאפה, המשקאות, החטיפים ודגני הבוקר רשמו עלייה של 1.6% ל-261.62 מיליון שקל.
המכירות בתחום הבינלאומי רשמו ירידה של 1.2% ל-158.04 מיליון שקל, בעוד שהמכירות בתחום המזון לתינוקות רשמו ברבעון החולף ירידה של 6.8% ל-70.82 מיליון שקל.
הרווח הגולמי רשם ירידה של 3.7% ל-413.9 מיליון שקל, בעיקר מעלייה בהנחות ובמבצעים ללקוחות, בעוד הרווח התפעולי רשם ירידה של 0.2% ל-124.57 מיליון שקל. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על ירידה של 10% ברווח הנקי ל-88.31 מיליון שקל, זאת כתוצאה מעלייה בהוצאות המימון נטו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.