קרן קלע יזמות והשקעות מקבוצת רוביקון רכשה את פרסומת הגמר של שתי תוכניות הריאליטי המובילות "מאסטר שף" בקשת ו"אקס פקטור" ברשת.
על-פי ההערכה, הקרן השקיעה כ-900 אלף שקל על חבילות הפרסום בשתי הזכייניות, הכוללות גם פרסום נוסף בחצאי הגמר. זאת מתוך השקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל בקמפיין הפרסומי שהגה משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי.
הקמפיין, שאינו אופייני בדרך-כלל לסוג זה של קרנות במשבצות שידור מסוג זה, קורא לציבור הרחב לבדוק אלטרנטיבות השקעה נוספות לאלה המוכרות לו כיום. במסע הפרסום מככב מוני מושונוב.
בהמשך השבוע תשודר הפרסומת במספר ברייקים מרכזיים במקביל לחשיפה בערוצי מדיה נוספים באינטרנט ובפרינט. לקמפיין מתוכנן גל נוסף מיד לאחר החגים.
קרן קלע מקבוצת רוביקון של אמיר ברמלי פועלת זה כ-8 שנים, ויוצאת לראשונה במסע פרסום נרחב מתוך כוונה לפנות לקהל הרחב ולא רק לבעלי ממון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.