משרדי הפרסום הגדולים מדירים את רגליהם ממכרז הפרסום של קלאב מד, לאחר שרשת כפרי הנופש הודיעה כי מדובר במכרז קריאייטיב בלבד, והמדיה תישאר מנוהלת בידי חברת מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי - כך נודע ל"גלובס".
בשלב הראשון של המכרז פנתה קלאב מד למספר לא מבוטל של משרדים בבקשה שייקחו בו חלק. פגישות נערכו עם משרדי הפרסום הגדולים מקאן תל-אביב, באומן-בר-ריבנאי, גיתם BBDO ויהושע TBWA; וכן עם משרדים קטנים יותר, בהם LEAD, פרסום אברהם ו-JWT ישראל.
לאחר השלב הראשון, שבו הוברר כי החלק הרווחי בתקציב - המדיה - אינו חלק מהמכרז, החליטו המשרדים הגדולים לא להשתתף בו.
תקציב הפרסום של קלאב מד נוהל במשך שנים ארוכות בקבוצת פובליסיס ישראל, על זרועותיה השונות. ההתקשרות בין הצדדים החלה עוד בימים שבהם אריאלי (כיום פובליסיס) היה משרד פרסום עצמאי לכל דבר.
לפני שנים ספורות עבר התקציב הבינלאומי שינוי: הוא אמנם נשאר תחת כנפי פובליסיס העולמית כחברת החזקות, אך קלאב מד החליטה להעביר את התקציב לסאצ'י&סאצ'י. עם זאת, במדינות שבהן שני המותגים פעילים, איפשרו לנציג המקומי להותיר את התקציב בידי פובליסיס. סאצ'י &סאצ'י מיוצגים בארץ על-ידי סוכנות הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
בעת מעבר התקציב הבינלאומי הייתה פובליסיס ישראל במצב לא יציב - בין היתר בשל העברת חלק מתקציביה לליאו ברנט (לשעבר רגב-קוויצקי). כדי לא להחליש עוד את המשרד, פעלו בקבוצה להשאיר את תקציב קלאב מד בפובליסיס ולא להעבירו לבאומן-בר-ריבנאי.
אולם הזמן חלף, המשרד התייצב, ומערכת היחסים בינו לרשת קלאב מד לא שגשגה. גם בתקופה האחרונה, שבה נוהל התקציב בפובליסיס, המדיה התנהלה במדיה קום.
בשנה שעברה, נציין, קלאב מד פרסמה בהיקף של 15 מיליון שקל במחירי מחירון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.