רשת הקוסמטיקה אפריל משיקה קמפיין פרסום חדש לקראת החגים בכיכובה של הפרזנטורית אסתי גינזבורג, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין יתמקד במותגי שיער, בישום, איפור וטיפוח שניתן להשיג ברשת. גינזבורג, המשמשת כפרזנטורית של אפריל זו העונה השביעית, משתכרת 150 אלף דולר לשנה ברשת, והיא לא צפויה לקבל סכום נוסף בעבור הקמפיין החדש.
הקמפיין יעלה לאוויר היום בטלוויזיה וברשתות החברתיות, באמצעות משרד הפרסום זרמון DDB, תחת הכותרת: "Love beauty".
לדברי מירב אליהו, סמנכ"ל השיווק והסחר ברשת אפריל, "אנו מבטיחים להמשיך ולרענן את הקולקציה עם המותגים המובילים בעולם ב-35 החנויות ברחבי הארץ".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.