הרשתות החברתיות המרכזיות, פייסבוק, לינקדאין וטוויטר, נכנסו לחיינו בתחילת המאה ה-21 והן מאפשרות למאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם לתקשר, להחליף רעיונות ולשתף פעולה באופן ישיר וחופשי זה עם זה. עם השנים, השתכללה התקשורת החברתית וגלשה אל פלטפורמות נוספות, בהן גם פלטפורמות עסקיות.
כיום, מסחר שיתופי בשירותים ובמוצרים, תוך שימוש בשווקים חדשים של כלכלה שיתופית, בהם Etsy, Uber, LendingClub ו-Fiverr הפך נפוץ ביותר, כאשר מסחר זה מאופיין במספר רב של משתתפים, מוכרים וקונים. חברות אלו מצטרפות לשחקנים ותיקים כמו eBay ויוצרות אקו-סיסטם טכנולוגית חדשה.
כיצד בוחרים ומזהים את הפלטפורמה המתאימה לצרכינו? מהם הצעדים בהם יש לנקוט בכדי ליצור חוויית משתמש שתתעודד את שימוש בפלטפורמה? כיצד מודדים את פעילות הפלטפורמה ותדירות השימוש בה?
שאלות אלה ורבות אחרות יידונו במסגרת מושב בנושא "מרשתות חברתיות לפלטפורמות שיתופיות" שייערך בכנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ EY וגלובס. את המושב ינחה ג'יימס קורייר, שותף מנהל, NFX וישתתפו בו עוז אלון, מייסד ומנכ"ל, HoneyBook; אור עופר, מייסד ומנכ"ל, SimilarWeb; מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל, Fiverr וקרין קבילי, מייסדת משותפת ומנכ"לית, Dropit shopping.
כנס ה- JOURNEY יתקיים ב- 15 באוקטובר 2015 במלון הילטון תל-אביב.
לפרטים והרשמה: http://journey.evolero.com/2015
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.