קרב בשידור חי - איך טוויטר, פייסבוק ועכשיו יו-טיוב מנסות להעביר את השידור החי ישירות לצרכנים? במשך שנים מנסים בתעשיית האינטרנט להעביר את הגולשים אל קדמת הבמה. בגלי צה"ל קוראים לזה "משדרים מהשטח", ונראה שהשנה סוף-סוף זה קורה.
באמצעות אפליקציות ופיצ'רים שונים, הגולשים לוקחים את העניינים לידיים ומצלמים ומשדרים מהשטח. סטארט-אפ ישראלי, טוויטר, פייסבוק ועכשיו יו-טיוב וסמסונג נכנסות לזירה.
צפו בווידיאו עם כל הפרטים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.