חברת התקשורת בזק עלתה הבוקר (ד') בקמפיין פרסומי ראשון של מותג ישראלי באינסטגרם.
מודעות אינסטגרם יכולות למקד קהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין, והן כוללות לינקים לחיצים המאפשרים הפניה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם אפשרות של קנייה ישירה.
קמפיין הפרסום של בזק, שעלה באמצעות משרד הפרסום מדיה קום אינטראקשן, משתמש ביכולות הללו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.