חברת SimilarWeb בדקה עבור "גלובס" מהם עשרת המוצרים האהובים על ישראלים באתרי הקניות עלי אקספרס, אמזון ו-eBay.
את הנתונים בפרויקט אספה חברת הסטארט-אפ הישראלית SimilarWeb. החברה בדקה את העמודים הפופולריים ביותר בשלושת אתרי המסחר המקוון המובילים, תוך דגש על עמודי המוצרים.
הנתונים של SimilarWeb שהוקמה על-ידי אור עופר וניר כהן, נשענים על מאגר של עשרות מיליוני גולשים שהורידו תוספים לדפדפנים שמוציאה החברה, וכן על מידע שמגיע על הרגלי הגלישה במסגרת הסכמים של החברה מול ספקיות אינטרנט בעולם.
המידע נאסף ממקורות אלה ומנטר את התנהגות הגולשים וכניסתם לאתרים שונים ברחבי הרשת. המידע אינו כולל נתוני גלישה מאפליקציות ואתרים מותאמים למובייל.
קניות באינטרנט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.