כל ציוץ של כריסטיאנו רונאלדו בטוויטר יכול לייצר לו הכנסה פוטנציאלית של 230.3 אלף אירו, במידה וכוכב הכדורגל של ריאל מדריד יבחר להקדישו לשימוש פרסומי וקידום מוצרים של חברות מסחריות. כך עולה מדירוג של חברת המדיה Opendorse, המתפרסם באתר insideworldfootball.
הפורטוגלי הוא הספורטאי הפופולרי ביותר ברשתות החברתיות, כאשר בשירות המיקרו-בלוגינג בלבד הוא נהנה מקרוב ל-38 מיליון עוקבים.
במקום השני בדירוג, אמנם במרחק ניכר אחרי רונאלדו - נמצא כוכב ה-NBA של קליבלנד קאבלירס, לברון ג'יימס (22.6 מיליון עוקבים), שכל ציוץ שלו "שווה" פוטנציאלית 125.6 אלף אירו.
שני כדורגלנים נוספים נמצאים במקומות 3 ו-4 בדירוג: ניימאר (ברצלונה), עם שווי של 98.4 אלף אירו לציוץ, ו-וויין רוני (מנצ'סטר יונייטד), עם 60.7 אלף אירו.
את החמישייה הראשונה סוגר קווין דוראנט, שחקנה של אוקלהומה סיטי ת'אנדר מה-NBA, שפוטנציאל ההכנסה שלו הוא 59.5 אלף אירו לציוץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.