תוקנה התקלה ברשת גולן טלקום. חלק ממנויי החברה לא יכלו לקבל או להוציא שיחות במהלך הבוקר (ד'), וכעת, כאמור, התקלה תוקנה.
גולן טלקום "רוכבת" על התשתית של סלקום, אולם לקוחות סלקום לא סבלו מהתקלה. מי שניסה להתקשר ללקוחות של גולן טלקום קיבל את ההודעה הקולית הבאה: "סלקום שלום, המספר אינו פעיל. זוהי הודעת מערכת מספר 3".
גולן מסרה מוקדם יותר בתגובה כי "בשל תקלה בחברת תקשורת אחרת, חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאה וקבלת שיחות ושירותים סלולריים אחרים. צוותי הנדסה שלנו פועלים במרץ ברגעים אלה מול צוותי חברות התקשורת האחרות לפתרון הבעיה".
בשלהי אוגוסט החליטה גולן טלקום לשים עצמה על המדף. החברה הודיעה כי היא פותחת בהליך מסודר, לפיו היא מוכנה לשקול להציע את עצמה למכירה או לקנות אחת מהחברות בשוק. המהלך מתרחש כאשר גולן טלקום הגיעה ל-850 אלף לקוחות בסלולר ובטרם נכנסה לשוק הטלוויזיה, והוא ככל הנראה מכוון למטרה אחת ברורה - מכירת החברה, ולא רכישה. מי שמיהרה להודיע בדיווח רשמי לבורסה על בחינת רכישת גולן טלקום הייתה סלקום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.