רשת CNN, שתשדר היום (ד') את העימות בין המועמדים במפלגה הרפובליקנית בארה"ב, מבקשת מהמפרסמים תעריף שגבוה פי 40 מהמחיר הרגיל של זמן הפרסום בערוץ. הרשת מבקשת 200 אלף דולר לספוט של 30 שניות שישודר במהלך העימות.
על-פי גורמים בשוק המדיה, מדובר במחיר שנהוג בדרך-כלל לבקש עבור הופעה במקבצי הפרסומות של סדרות פופולריות ברשתות הכבלים הגדולות. על-פי אותם גורמים, בדרך-כלל המחיר ברשת CNN עבור ספוט פרסום בפריים-טיים עומד על 5,000 דולר.
רשת החדשות גם מבקשת 50-60 אלף דולר לספוט עבור הופעה בהפסקת הפרסומות במהלך העימות בין מועמדים משניים - עימות שגם הוא ייערך היום.
עיקר הבאזז סביב העימות נובע מהעמדות והאמירות הפרובוקטיביות של המועמד דונלד טראמפ. האמירות הללו הובילו לעניין רב בעימות הראשון שנערך במפלגה הרפובליקנית, ובמשדר ששודר ברשת פוקס ניוז צפו 24 מיליון איש.
ההערכות הן כי בעימות שישודר ב-CNN יישבר שיא הצפייה של הרשת במשדרי עימות כלשהם. השיא עד כה שייך לעימות בין שרה פיילין וג'ו ביידן, שמשך למסך יותר מ-10 מיליון צופים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.