ניסקו תעשיות: עוד ניסיון להימחק מהמסחר

צמד בעלי השליטה מבקש להשקיע כ-18 מיליון שקל ברכישת כ-11% ממניות החברה, לפי מחיר מניה של 23 שקל

צמד בעלי השליטה בחברת ניסקו תעשיות , יצחק ניצן ואריה קידרון, מנסים שוב למחוק את מניותיה מהבורסה. החברה, שעוסקת בייבוא ושיווק מוני חשמל ורכיבים אלקטרוניים, עדכנה ביום חמישי כי צמד בעלי השליטה מבקש להשקיע כ-18 מיליון שקל ברכישת כ-11% ממניות החברה, לפי מחיר מניה של 23 שקל - גבוה ב-2% משווי המניה הבוקר (לאחר עלייה של 2.5% ביום חמישי).

מחיר המניה משקף לחברה שווי של כ-165 מיליון שקל. מועד ההיענות האחרון להצעת הרכש נקבע ל-8.10. בתחילת השנה פרסמו ניסן וקידרון הצעה לרכוש את מניות הציבור בהשקעה של כ-16 מיליון שקל לפי מחיר מניה של 20 שקלים, אולם הצעה זו לא נענתה.

קידרון וניצן מחזיקים כיום קרוב ל-90% ממניות ניסקו, חלקן באופן ישיר וחלקן באמצעות החברה הפרטית ניסקו החזקות. בסיכום המחצית הראשונה הציגה ניסקו תוצאות חיוביות, עם זינוק ברווח הנקי שהגיע ל-5 מיליון שקל. הכנסות החברה לתקופה זו גדלו ב-28% והגיעו ל-166 מיליון שקל.

את השיפור בפעילות מייחסים בחברה לעלייה במכירות של רכיבים אלקטרוניים אקטיביים, המיועדים בין היתר לשוקי התקשורת הדיגיטלית רחבה, תקשורת אלחוטית ותקשורת אופטית לשוק הביטחוני ולשוק התעשייתי, וכן לסיום פיתוח מוצר שבוצע בעיקרו ב-2014. מלבד פעילותה, ניסקו החזקות היא בעלת השליטה (67%) בניסקו חשמל, העוסקת ביבוא, ייצור ושיווק רכיבי חשמל וגופי תאורה ונסחרת בבורסה בשווי של 55 מיליון שקל.