אורד במו"מ לרכישת חברת סולארפאוור

אורד: "תיעשה על בסיס מצגים ושיפויים שיינתנו לחברה על ידי המוכרים והחברה הנרכשת, כמקובל בעסקאות מסוג זה"

אריאל אדורם / צילום: איל יצהר
אריאל אדורם / צילום: איל יצהר

חברת אורד  מקיימת מגעים לרכישת מלוא מניותיה של החברה הפרטית סולארפאוור, העוסקת בתכנון, ביצוע ותחזוקת מערכות סולאריות, וכן בייזום פרויקטים לייצור אנרגיה חלופית בארץ. באורד הוסיפו כי הרכישה "תיעשה על בסיס מצגים ושיפויים שיינתנו לחברה על ידי המוכרים והחברה הנרכשת, כמקובל בעסקאות מסוג זה". השלמת העסקה כפופה לכמה תנאים, בהם הסכמת הגורמים המממנים ואישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

סולארפאוור, המנוהלת על ידי צמד המייסדים אבינועם לוי ואלון תמרי, הוקמה בשנת 2003, ופעילותה מתרכזת בתחום האנרגיה הסולארית (מערכות פוטו-וולטאיות). אורד פועלת בתחום של ביצוע פרויקטים בארץ ובחו"ל למערכות ביטחון, בטיחות, תקשורת ובקרה. אורד הציגה בדוחות האחרונים גירעון של כ-14 מיליון שקל בהון העצמי ובקופתה מזומנים והשקעות לטווח קצר של כ-5.5 מיליון שקל.

רואי החשבון של החברה מפנים את תשומת הלב להתחייבות שיש לה בגין אופציית מכר לקרן אוריגו בהיקף של כ-32 מיליון שקלים. התחייבות זו ניתנת למימוש בהודעה החל מחודש אוגוסט האחרון והתמורה בגין המימוש נדרשת להיות מועברת לאוריגו תוך שנה ממועד ההודעה.

את מחצית השנה הראשונה סיכמה אורד, שבין בעלי מניותיה נמנים קרן פלנוס, המנכ"ל אריאל אדורם, צחי סולטן וניר פלג, עם שיפור בהכנסות, שהגיעו ל-82 מיליון שקל, ומעבר לרווח נקי של יותר מ-3 מיליון שקל.