השלוחה בארה"ב של יצרנית הרכב פולקסוואגן החליטה להשעות את הקמפיינים של החברה לזמן בלתי מוגבל. ההערכה היא כי הקמפיינים יושעו לפחות לשבועיים הקרובים.
במייל שנשלח מהנהלת החברה לסוכנויות שיווק רכב ברחבי ארה"ב נכתב כי החברה תשעה באופן זמני את מהלכי השיווק והפרסום שתוכננו לעלות בפריסה ארצית.
החברה הייתה אמורה לעלות בקמפיין נרחב, אך יממה אחרי שהחל המהלך, נחשף כי החברה התקינה בכלי רכב שלה תוכנה המאפשרת לזייף את נתוני הזיהום שנפלטים מהרכב. בהמשך לכך נכתב במייל שנשלח ממחלקת השיווק: "הסיקור התקשורתי הנרחב, יחד עם תחושות הצרכנים, אינם מאפשרים לנו בשלב זה לעלות עם מסר שיווקי-פרסומי חיובי".
למרות ביטול הספוטים הפרסומיים, החברה תעמוד בחוזים ארוכי-הטווח שלה, כולל חסות למשדר המקדים של משחק הפוטבול המרכזי של יום ראשון שמשודר ברשת NBC. בנוסף, תימשך גם פעילות דיגיטלית, אם כי ברמה מצומצמת יותר. בחברה גם ימשיכו ככל הנראה במהלכים פרסומיים הקשורים למיתוג, אך לא למכירה ישירה.
דובר מטעם החברה אישר את הפרטים והוסיף כי עצירת הפרסום נועדה למנוע בלבול בקרב הצרכנים באשר לשיווק כלי הרכב של החברה.
עוד הודיעה החברה כי היא תעמוד בקשר ישיר עם משווקי רכב באשר לפעילות העתידית לגבי כלי הרכב שבהם הותקנה התוכנה. חלק משיקום האמון בין הצדדים יכלול פיצוי כספי למשווקים וכן הטבות שונות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.