היסטוריה קטנה לפייסבוק בתחום שידורי הספורט: הרשת החברתית תעביר היום (חמישי) בשידור ישיר את האימון של קבוצת קליבלנד קאבלירס, המתכוננת לפתיחת עונת 2015/16. השידור יכלול ראיונות עם שחקנים, עם צוות האימון וראשי הקבוצה וקטעים מהאימון, והוא יועבר במקביל לשידור בערוץ הטלוויזיה של הליגה (NBA.TV) ובאתר הרשמי של הליגה (NBA.COM).
מדובר בחלק מיוזמה של הליגה לחזק את פלטפורמת הדיגיטל של הליגה ואת החשיפה של הליגה לציבור בכל העולם.
ראשי הליגות המקצועניות בוחנים מזה מספר שנים את הפוטנציאל של שידורים חיים ברשתות החברתיות. ה-MLB שידרה כבר בשנת 2011 משחקי הכנה של מספר קבוצות, אבל אפשרה את השידורים רק לצופים שהיו מנויים לשירות הווידיאו בתשלום של הליגה. האימון של הקאבלירס הוא שידור הספורט הראשון שיהיה פתוח לכלל הציבור בפייסבוק.
הקשר בין פייסבוק ל-NBA החל בשנת 2007. הבחירה בקבוצתו של לברון ג'יימס לשידור הבכורה נראית די טבעית: דף הפייסבוק הרשמי שלו כולל 22.1 מיליון חברים - יותר מכל ספורטאי בליגות המקצועיות בארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.