4 מיליון דולר. זה הסכום שגייסה השבוע חברת WeissBeerger. הישראלית, שפיתחה מערכת חדשנית לניטור משקאות.
את הגיוס הובילה קרן ICV בהשתתפות משקיעים נוספים בינהם גם היזם, גיגי לוי. הכסף אמור לשמש את החברה הצעירה להטמעת מערכת הניתוח מבוססת ביג דאטה שבנתה, כשבכוונת החברה, כך הם מצהירים, להחדיר את הטכנולוגיה החדשנית לכל מבשלות הבירה ויצרניות המשקאות הקלים.
ומה עושה המוצר בעצם?
מדובר בהתקן המחובר לצינור שמוזג את המשקאות השונים ומעביר באופן אוטומטי בעזרת הרשת נתונים שונים אודות השימוש שנעשה במתקן.
זהו פיתרון יחיד מסוגו בעולם המאפשר ליצרניות הבירה והמשקאות הקלים לקבל נתונים בזמן אמת בשוק מהנעשה בכל נקודת מכירה - מפאבים ומסעדות ועד בתי מלון ואולמות אירועים.
המערכות שמוטמעות כאמור במתקן המזיגה עצמו מספקות מידע שעשוי, בין השאר, לאפשר לחברות המשקאות והספקים לנתח ביקושים למשקאות השונים, להגדיל מכירות, ואף לוודא שהבירה נמזגת באיכות הרצויה.
WeissBeerger שהוקמה בשנת 2012 על ידי אורי פינגרר ועומר עגיב, פעילה היום ב-13 מדינות בעולם ומפעילה צוותים מטעמה באירופה, צפון ודרום אמריקה וגם אסיה, כל זאת בשיתוף פעולה עם יצרניות המשקאות באותן מדינות. משרדיה הראשיים ממוקמים בתל אביב והיא מעסיקה כ-25 עובדים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.