תפקיד עם בשר
עידו רוזנבלום נבחר לפרזנטור של רשת ההמבורגרים BBB. לדברי אהובה תורג'מן, מבעלי הרשת המונה 24 סניפים, קמפיין חדש בכיכובו של רוזנבלום יעלה בקרוב בטלוויזיה, באינטרנט, בשלטי חוצות וכו' בהשקעה של 6 מיליון שקל. על-פי הערכות, רוזנבלום יקבל על הקמפיין כ-450 אלף שקל.
פרזנטור קולינרי נוסף הוא השף ישראל אהרוני שנבחר לפרזנטור ויועץ קולינרי של שוק האוכל "אושימרקט" שייפתח במתחם "אושילנד" בכפר-סבא. על חוזה העבודה החדש חתם השבוע עם אביב כהן, מנכ"ל "אושירה", המקימה בימים אלה את "אושילנד".
עידו רוזנבלום/ צילום: אורן ודאי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.