תאגיד המדיה "ניו-יורק טיימס" מתכנן להכפיל את ההכנסות שלו מהדיגיטל במהלך 4 השנים הקרובות. היעד יושג בעזרת הגדלת מספר המנויים המשלמים באונליין והרחבת התפוצה של תכני העיתון למקומות וקהלים נוספים.
התאגיד רשם בשנה החולפת הכנסות בסך 400 מיליון דולר מפרסום ומדמי מנוי בדיגיטל, והמטרה שלו היא להכפיל את הסכום עד לשנת 2020.
ביולי האחרון דיווח העיתון כי הוא הגיע ליותר ממיליון מנויים בדיגיטל. מנגד נרשמה ירידה של 13% בהכנסות של הפרסום בפרינט.
במסמך אסטרטגיה של החברה שנשלח לעובדים נכתב כי הפוקוס המרכזי יהיה התחזקות בסלולר.
נציין כי מוקדם יותר השנה הפסיקה החברה לגבות תשלום עבור האפליקציה שלה בסלולר, אחרי שנכשלה בניסיון לגייס מספר משמעותי של מנויים משלמים.
באותו הקשר, ה"ניו-יורק טיימס" הוא אחד מ-30 מו"לים שנמצאים בשיתוף-פעולה עם גוגל ליצירת פלטפורמה חדשה בסלולר שתספק חדשות לגולשים. העיתון גם הסכים לקחת חלק במיזם של אפל, שישלח ישירות לגולשים כתבות מעיתונים נבחרים. במקביל נמצא העיתון גם בפיתוח משותף עם פייסבוק להשקת אפליקציות ומיזמים בתחום הלייף סטייל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.