מתחרה חדש בשוק החיתולים לתינוקות: רמי לוי צפוי להשיק את חיתולי "רמי לוי בייבי", חיתול חד-פעמי שישווק תחת המותג הפרטי החדש של הרשת - כך מדווח "ידיעות אחרונות".
את החיתול תייצר חברת חוגלה קימברלי, שבבעלות יצרנית החיתולים הבינלאומית קימברלי קלארק שמשווקת ומייצרת את חיתולי האגיס. זו הפעם הראשונה שיצרן מוביל בתחומו בישראל עם מותג על מוכן לייצר מותג פרטי עבור רשת שיווק.
עם כניסתו של החיתול החדש למדפים יחדל רמי לוי משיווק חיתולי "בייביסיטר" שהושקו לפני כשנתיים.
מחירם של חיתולי "רמי לוי בייבי", שיימכרו מ-1 בינואר, צפוי להיות נמוך בכ-10% בממוצע מהמתחרים על המדף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.