נעילה חיובית באירופה בהמשך לוול סטריט: יוניליבר זינקה

חוזים עתידיים חיוביים בוול סטריט ■ רצף נתונים חלשים בעולם שולח את הפעילים למסקנה כי הפדרל ריזרב יעכב את ביצוע העלאת הריבית בארה"ב

בורסות אירופה / צילום: רויטרס
בורסות אירופה / צילום: רויטרס

מגמה חיובית נרשמה היום (ה') בבורסות אירופה בהמשך לעליות בוול סטריט, כשנתוני מאקרו חלשים, בארה"ב בפרט ובעולם בכלל, מוסיפים לתחזיות כי העלאת הריבית על ידי הפדרל ריזרב תידחה לשנה הבאה. המדדים סגרו בעליות בשיעור מירבי של 1.5%.  

 

מניית ברבורי צנחה לאחר שהחברה פספסה את תחזיות האנליסטים בדוחותיה לרבעון האחרון. "הסביבה העסקית שלנו מאוד מאתגרת, במיוחד בקרב לקוחות בסין", נמסר מהחברה. 

מניית יוניליבר זינקה לאחר שהחברה דיווחה על גידול של 9.4% במכירות הרבעון השלישי של 2015.

הנהלת בנק HSBC הודיעה לעובדי חטיבת הבנקאות להשקעות שלה לצאת לחופשה ללא תשלום בת שבועיים וחתכה את שכרם ב-10%. כך לפי דיווח בחו"ל.

באסיה הסתיים המסחר בעליות חדות בהובלת הבורסה של שנחאי שזינקה ב-2.3%.

ביטחון היצרנים היפניים הורע זה החודש השני ברציפות עם תחזית להמשך היחלשות, נתון המוסיף לחששות מפני מיתון בכלכלה היפנית. קובעי המדיניות במדינה יצטרכו להחליט האם להשיק תוכנית תמרוץ חדשה, על אף התעקשותם בתקופה האחרונה שלא לעשות זאת.

מניות China United Network Communications בשנחאי ו-China Mobile בהונג קונג ריכזו עניין חיובי ברקע החלטת הממשל לארגן מחדש את תעשיית הסלולר במדינת הענק.

מדד הקוספי הדרום-קוריאני זינק לאחר שהבנק המרכזי במדינה החליט להותיר את הריבית ללא שינוי. 2 המניות הגדולות במדינה - Samsung ו-Hyundai - בלטו לחיוב.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]