שירותי בריאות כללית מנהלת מכרז על תקציב הדיגיטל שלה - כך נודע ל"גלובס". למרות שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק; זאת, בין היתר, על רקע הערכות כי בשירותי בריאות כללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם חברת הדיגיטל טוויסטד, המטפלת בתקציב כיום.
בין המשרדים המשתתפים בשלב זה: גליקמן-שמיר-סמסונוב, גרייט אינטראקטיב ומובילייין.
כמו במכרז לבחירת הפרסום שערכה שירותי בריאות כללית, כך גם בדיגיטל מהווה ההצעה המסחרית 60% מהניקוד הסופי - מה שלכאורה אמור היה להביא לנחיתות של גופים בינוניים וקטנים.
עם זאת, בשוק מקובל שמשרדים בינוניים וקטנים רוכשים מדיה באמצעות גוף גדול חזק אחר. בשוק טוענים כי לפחות עד לאחרונה טוויסטד רכשה חלק מהמדיה שלה בדיגיטל באמצעות יוניברסל מקאן, ובפרסום המסורתי באמצעות חברות מדיה אחרות. עם זאת, גורמים מקורבים לטוויסטד טוענים כי רכישת המדיה שלהם נעשית באופן עצמאי.
בטוויסטד ובגליקמן בחרו לא להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.