בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם השביעית ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח שוקה, כשהיא נמצאת בפסטיבל ומנסה לשכנע היפים לא לעזוב את שוקה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.2%.
בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת הביטוח ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות היונים המזוהות עם המותג כשהן בכלוב בגן חיות ומנסות לשכנע אמא של ילד קטן לעשות ביטוח. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%. משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, נציין, הכניס למדד השבועי 3 פרסומות נוספות.
קמפיין הפרסומות של חברת התקשורת yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על 2.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
השקעה שבועית
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 484 (לעומת 473 בתקופה הקודמת).
גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.8 מיליון דולר (לעומת כ-28.8 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).
אהובות וזכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.