משרד הפרסום LEAD זכה במכרז על תקציב הפרסום של קבוצת הנדל"ן חנן מור - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ויהושע TBWA.
קבוצת חנן מור נחשבת בין המובילות בתחום הבנייה הירוקה בישראל, והיא בונה למעלה מ-1,000 יחידות דיור במספר רב של פרויקטים ברחבי הארץ. כפועל יוצא מכך, זה היה הדגש העיקרי של הקמפיינים הפרסומיים של הקבוצה.
תקציב הפרסום של קבוצת חנן מור נוהל בשנים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב.
נראה כי ההחלטה לצאת למכרז לבחירת משרד חדש נסובה סביב כניסתה של החברה לפעילות חדשה בתחום הנדל"ן המניב, בעיקר בעיר החדשה חריש, שבה היא מקימה את שדרת המסחר הראשית בעיר וכן מספר מרכזי מסחר נוספים.
רמי יהודיחה, מנכ"ל LEAD, מסר בתגובה כי המשרד נבחר כדי לטפל באתגרים החדשים של קבוצת חנן מור, לאור הצמיחה וההתרחבות של הקבוצה בשנים האחרונות ועל-מנת להביא את המותג לפריצת הדרך הבאה שלו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.