פסטיבל הפרסום בקאן, אירוע הפרסום הגדול בעולם, משיק קטגוריות חדשות לפרסים על עבודות בתחום הבידור והמוזיקה.
מנכ"ל הפסטיבל, פיליפ תומאס, מסר: "ננסה לשים זרקור על התחומים הללו ולחזק את קטגוריית הבידור, שכבר באה לידי ביטוי בעבודות שונות בעבר. מניסיון העבר, כאשר שמים פוקוס על תחום מסוים, רואים עבודות מאוד מעניינות ומעוררות השראה, שקודם לכן נשארו מחוץ לתחרות".
הקטגוריה בתחום הבידור תעניק פרסים (אריות) לעבודות בכל התחומים האודיו-ויזואליים, הקשורים לעולם הבמה, השידורים החיים, משחקים, ספורט ותוכניות טאלנטים.
תומאס הסביר כי מכיוון שמוזיקה היא חלק כה מרכזי בתחום הבידור, הוחלט לפצל אותה לקטגוריית שיפוט נפרדת.
בנוסף, יוקדש בפסטיבל מתחם מיוחד ליצירת נטוורקינג בתחומי הבידור והמוזיקה, וזאת נוכח העובדה שיותר ויותר אנשים מהתחומים הללו מגיעים לפסטיבל ומהווים חלק בלתי נפרד ממנו.
לגבי צוותי השופטים, הם לא יהיו רק מתעשיית הפרסום, אלא יכללו גם טאלנטים ואנשי הפקה מתחום הבידור. לדברי תומאס, האיוש של השופטים טרם הושלם סופית.
למרות המהלך, תומאס גם מודע לביקורת בתעשייה על כך שיש יותר מדי קטגוריות ופרסים, ולכן הוא מתכנן לצמצם לקראת הפסטיבל של שנת 2017 את מספרן ולנסות לאחד בין תחומים דומים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.