אחרי למעלה משנה של חיפושים, במשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ממנים מספר 2 בתחום הקריאייטיב: ל"גלובס" נודע כי עדי ברונר, ששימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות וקריאייטיב בחברת השיווק הישיר פרומרקט, ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד.
הבחירה בברונר רחוקה מלהיות שגרתית, מאחר שלא מדובר באיש קריאייטיב שצמח וגדל בתוך משרדי הפרסום. המהלך מבשר אולי על הכיוון אשר אליו מתעתד המשרד לכוון את עבודתו בשנים הקרובות.
ברונר מסיים 11 שנים של פעילות בפרומרקט, מה שאומר שהוא מביא עמו דיסציפלינות חשיבה ויישום אחרות מאלה הנהוגות במשרד פרסום. את דרכו בפרומרקט הוא התחיל כתקציבאי, אך משיכתו לתחום הקריאייטיב משכה אותו להתקדם להנהלת החברה דווקא מצד זה. במהלך כהונתו לקח ברונר חלק בעבודות גדולות ובולטות של החברה, כמו למשל קוקה-קולה וילג'. לפני שהצטרף לפרומרקט הוא יזם וניהל חברת הפקות עצמאית בה שימש מנכ"ל ובמאי.
יגאל שמיר אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "אנחנו נמצאים בעידן בו הפרסום ממציא את עצמו כל יום מחדש, ולכן בשנתיים האחרונות אנו בונים מערכת המשלבת את הפרסום המסורתי עם 'הפרסום העתידי'. לפי אותה תפיסה, הצטרפותו של תותח ברמה של עדי ברונר למשרד מהווה חיזוק משמעותי ביכולות שלנו לספר את סיפור המותג בצורה מקיפה ומוליטידיסיפלינרית. עדי חי ונושם שיווק מהסוג שלקוחות משוועים אליו - שיווק שנוגע באמת בצרכן מנקודת המכירה ועד מסך הסמארטפון שלו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.