מי שיבקש לסדר לאחרונה את ענייניו בסניף משרד הרישוי בחולון נתקל, ככל הנראה, בדלת נעולה. למעשה, כבר 3 חודשים הוא לא יכול באמת לקבל במקום מענה או סיוע: כבר מתחילת אוגוסט סגור הסניף בעקבות תקלה במערכת המזגנים - וגם כיום, כמה חודשים לאחר מכן, טרם חזר לתפקד.
קהל צורכי השירותים של הסניף מופנה לעת עתה למכונות השירות האוטומטיות או לסניפי המשרד במחוז תל-אביב: ראשון-לציון, רחובות, רמלה, נתניה, חדרה או פתח-תקווה - כשהעובדים במקום נאלצים אף הם להסתגל למצב החדש ומועברים מדי בוקר במוניות לתגבור באותם סניפים חלופיים, כשהצפיפות בהם, מתלוננים הלקוחות והעובדים גם יחד, גדולה ממילא.
חלם? במשרד התחבורה יודעים לתרץ את המצב: "סניף משרד הרישוי בחולון נסגר בתחילת אוגוסט", נמסר מהמשרד, "לאחר שמערכת המיזוג המרכזית בשתי קומות המשרד קרסה לחלוטין ולא ניתן היה להמשיך לספק שירות לציבור הרחב ללא מיזוג. החלפת מערכת המיזוג דרשה ביצוע מכרז פומבי, כמתחייב מהנהלים הקיימים בשירות המדינה, דבר שהאריך את משך הסגירה של משרד הרישוי. בנוסף לכך, מבוצעים במשרד שיפוצים נרחבים הכוללים, בין השאר, את החלפת כל התשתיות של המשרד כמו מערכות חשמל, שירותים ועוד עדיין".
צפי לסיום עדיין אין. אנא המתינו ותיענו לפי התור.
אתר משרד הרישוי / צילום מסך
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.