בשבוע שעבר נכתב כאן כי השיר "Hello" של אדל יהיה הלהיט של הסתיו הנוכחי - והוא אכן הפך לכזה תוך שבירת שיאי תפוצה ושיאי חשיפה.
השיר מעורר בתעשיית המוזיקה ציפיות שיא לקראת מכירות האלבום המלא של אדל שייצא בעוד 3 שבועות.
בדקה בודדת שלו ביו-טיוב הוא נצפה 1.6 מיליון פעמים - 25% יותר מהצפיות, למשל, בקדימון לסרט הבא בסדרת "מסע בין כוכבים".
סך צפיות השיר ביו-טיוב, נכון לאתמול, היה מעל 160 מיליון ב-8 ימים, ובארה"ב הוא נמכר ב-900 אלף הורדות דיגיטליות משולמות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.