אחרי 3 שנות היעדרות, שבה אמש (א') תוכנית הריאליטי "הישרדות" אל המסך, והפעם אל שידורי הזכיינית רשת בערוץ 2.
על-פי נתוני הפרק הראשון של העונה השביעית, נראה כי מהלך ההשתלטות של רשת על המותג השתלם - פרק ההשקה הגיע אתמול לרייטינג של 31.7% אחוזי במשקי-בית יהודיים, עם 968 אלף צופים בכלל האוכלוסייה ונתח צפייה של כ-50%.
זהו נתון גבוה יותר מפרק ההשקה הגבוה ביותר ששודר אי-פעם לתוכנית - "הישרדות VIP" ששודר בערוץ 10 במאי 2012 והגיע ל-30.2%.
בשנת 2013, בזמן שערוץ 10 היה שרוי במשבר כלכלי חריף, הודיעו רשת וחברת OutCast המחזיקה בזכויות הפורמט כי הוא נמכר לזכיינית ערוץ 2. הדבר הוביל לתביעה של ערוץ 10 נגד שני הגופים, ממנה נסוג כשנה לאחר מכן, אחרי שהוחלט על שינוי אסטרטגיה בערוץ במסגרתו לא ישודרו יותר תוכניות ריאליטי.
לאורך שידורה בערוץ 10 לאורך 6 עונות בין השנים 2008-2012, הפכה "הישרדות" לאחד הגורמים המרכזיים להתחזקותו של הערוץ, שגבר לא אחת בזמן שידור התוכנית על ערוץ 2 ממול. בשיאה הגיעה התוכנית לרייטינג של 36% צפייה בגמר העונה הראשונה ששודר בשנת 2008.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.