הסטארט-אפ הישראלי RoomsNinja מנטר ירידות מחירים בהזמנת חדרי מלון. תעשיית התיירות עובדת לפי מודלי תמחור שונים, כך שקשה לנופשים לדעת מתי הזמן הנכון להזמין חופשה.
בחברת RoomsNinja עוקבים אחרי מחיר החדר שהוזמן כדי לאתר ירידת מחיר. לאחר שהמשתמש הזמין חדר במלון וקיבל אישור על כך במייל, הוא צריך להעביר את האישור למייל מיוחד (save@roomsninja.com), ומאותו רגע מחיר החדר שלו נמצא תחת מעקב. אם המחיר ירד, נשלח מייל למשתמש עם המחיר הנמוך. לאחר מכן ההזמנה הראשונה מתבטלת אוטומטית.
מדובר בפתרון דומה למוצר שמציעה חברת FairFly הישראלית לתחום הטיסות, שמאפשר לשלוח את הכרטיס האלקטרוני למייל מיוחד, כשלאחר מכן החברה עוקבת אחרי מחירי הטיסות ומעדכנת במקרה שנמצא הצעה משתלמת יותר כלכלית, כולל דמי הביטול שיש לשלם. בחברה, שגייסה בשבוע שעבר מיליון דולר מחברת בבילון הישראלית, טוענים כי לפני כשבועיים חסכו לאחת המשתמשות 777 דולר עבור הזמנה לבית-מלון במיאמי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.