6 ימים לאחר שידורה הראשוני בטלוויזיה, הגיע מספר הצופים בפרק השני של "כפולים", סדרת הדרמה של זכיינית ערוץ 2 קשת, לכ-1.025 מיליון צופים מכלל האוכלוסייה.
מדובר בכ-200 אלף צופים שהתווספו באמצעות צפייה נדחית, כלומר צופים שהקליטו את התוכנית בזמן שידורה וצפו בה מאוחר יותר. הפרק הראשון של הסדרה הגיע ל-955 אלף צופים.
בכל הקשור לרייטינג - גובה צפייה במשקי-בית יהודיים, הוסיפה הסדרה בין 7 ל-8 נקודות לכל אחד מהפרקים.
הפרק הראשון - שבין שידורו הראשוני (יום חמישי שעבר) ל-2:00 בלילה באותו היום הגיע ל-30% צפייה - עומד היום על 36.9% צפייה; ואילו הפרק השני קפץ מנתון של 28.9% צפייה ל-37.6% צפייה. מדובר בהשקת סדרת הדרמה הגבוהה ביותר ב-3 השנים האחרונות.
גם באתר האינטרנט של הזכיינית mako, זכו פרקי הסדרה של עמית כהן ומריה פלדמן לשיאי צפייה. הפרק הראשון זכה עד כה ל-220 אלף צפיות, ואילו הפרק השני ל-175 אלף צפיות.
מדובר בנתונים הדומים לאלה של תוכניות ריאליטי - העונה החמישית של "מאסטר שף" הגיעה ל-168 אלף צפיות לאחר הפרק ההשקה, ואילו "האח הגדול VIP" הגיעה ל-230 אלף צפיות באתר, בסמוך לשידורו.
הערב (ד') ישודרו שני פרקים נוספים של "כפולים" בערוץ 2.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.