ירון פרוסט, מנכ"ל רהב מדיה, הודיע היום (ה') ליו"ר משרד יחסי הציבור רני רהב על רצונו לסיים את התפקיד. המשנה למנכ"ל רהב מדיה, קארין קטש-נאור, תמונה למנכ"לית. בר בן-ארי, שהצטרף לרהב מדיה לפני כשנה וחצי, ימונה למשנה למנכ"ל.
פרוסט מונה למנכ"ל רהב מדיה בשנת 2012. הוא הוביל בין היתר את כניסת החברה לעולם התוכן השיווקי, גייס לקוחות והרחיב את פעילות החברה במגזר הקניונים.
פרוסט הודיע כי הוא פורש בעוד 3 חודשים על-מנת לעסוק בפרויקטים פרטיים בתחום התוכן. הוא הודה לרהב על "שנים של עבודה משותפת פורה ויצירתית. נשמור על קשר ונישאר חברים לתמיד".
רהב אמר כי "ירון הוא מאושיות המדיה החברתית הגדולות בישראל ועשה עבודה מדהימה ברהב מדיה. אני משוכנע כי קארין תמשיך להצעיד את החברה לפסגות חדשות, ביחד עם בר - יחד יובילו את החברה. הכוח הצעיר של רהב מדיה הוא כוח מנצח".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.