כשחברות תעופה משיקות קו טיסות חדש, הן נוהגות לכנס מסיבת עיתונאים, ואז נציג החברה מסביר בסבר-פנים חמורות על הקו החדש, המטרות, החזון וכו'. בקיצור, שיעמום המחץ. אבל כשאתה סר ריצ'רד ברנסון, הדברים נראים אחרת לגמרי.
איל התקשורת והתעופה השיק השבוע את קו סן פרנסיסקו-הוואי של Virgin America, חברת התעופה בה הוא מחזיק, כשהוא מקבל את פניהם של הנוסעים הראשונים בליווי רקדניות הולה, מתאבנים מהוואי ותזמורת מקומית.
ההשקה החגיגית לוותה גם בסרטוני צלילה, גלישה ונופש באי הטרופי, והכול בכיכובו ובסגנון האופייני למיליארדר הצבעוני, שמכור לריגושים ולאור הזרקורים.
אגב, כרטיסי הטיסה שווקו במחיר היכרות של 199 דולר בלבד לכרטיס הלוך ושוב מסן פרנסיסקו להוואי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.