"סינגלס דיי", יום הקניות והמבצעים בסין, במסגרתו ענקיות הקמעונאות ואתרי הקניות באינטרנט מציעים מבצעים, עוד לא הסתיים, וכבר נשברו כל השיאים.
עליבאבא והמתחרה העיקרית שלה, JD.com, כבר עברו את נתוני המכירות שלהן מהשנה שעברה. עליבאבא עברה כבר בחצי היום את השיא שלה מהשנה שעברה, שעמד על מכירות בהיקף 9.2 מיליארד דולר, וגם JD עברה את היקף המכירות - 14 מיליון עסקאות בשנה שעברה.
ב-2013 הסתכמו המכירות של עליבאבא ב-5.75 מיליארד דולר, כך שניתן לראות גידול ענק משנה לשנה.
מדובר בבוננזה גדולה פי כמה וכמה אפילו מחג ההודיה וה"בלק פריידיי" בארה"ב - שם המכירות מגיעות עד 1.5 מילארד דולר.
גם בישראל "נחגג" יום הקניות הזה, ואתר הקניות הגדול באליגם, שמשתתף ב"שופינג.il" שיזמה גוגל ישראל, מעדכן כי יש זינוק של מאות אחוזים ברכישות בכל הקטגוריות ובמיוחד במארזי פמפרס, קופסאות אוכל, שואבי אבק ושטיחים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.