לאחר תהליך שנמשך שנה וחצי, אוניברסיטת תל-אביב משיקה בימים אלה מיתוג מחדש. המרכיב האסטרטגי מאחורי המהלך עושה שימוש בסיסמה "בעקבות הלא הנודע", המשקפת כמיהה למרדף תמידי אחר גילויים חדשים.
במסגרת המיתוג יושקו לוגו חדש ושפה תקשורתית חדשה. השינויים יבואו לידי ביטוי לראשונה בחודש דצמבר, בקמפיין נרחב לכבוד היום הפתוח של האוניברסיטה שייערך בפברואר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.