במהלך השיווקי הראשון של פולקסוואגן מאז חשיפת שערוריית זיוף נתוני זיהום האוויר, היא יוצאת בקמפיין פרסומי בארה"ב שמטרתו לשדר חזרה לשגרה. בקמפיין שיעלה בעיקר בפרינט העלתה יצרנית הרכב מודעה שבמרכזה המסר: "We're working to make things right".
במודעה מפרט מנכ"ל החברה בצפון אמריקה, מייקל הורן, כי "במהלך השבועות האחרונים התנצלנו בפניכם, הלקוחות הנאמנים שלנו, על הסוגיות הקשורות לנתוני פליטת הגזים. בזמן שאנחנו ממשיכים לעבוד על הבעיה, אנחנו מבקשים מכם סבלנות".
הורן הוסיף כי "אנחנו מקווים שהמודעות הללו הן צעד ראשון בהשבת אמון הצרכנים".
מדובר בניסיון הראשון של החברה לנסות לחזור לשגרה אחרי המשבר ולזכות שוב באמון הציבור. המודעות יופיעו במספר עיתונים מובילים, בהם "ניו-יורק טיימס", "USA טודיי" ו"וושינגטון פוסט".
המהלך הוא המשך לתוכנית שהציגה החברה בתחילת החודש, לפיה לקוחותיה יקבלו פיצוי כספי בהיקף של 500 דולר בדמות כרטיסי ויזה שהוטענו מראש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.