בעידן שבו עלויות ההפצה של אפליקציות הולכות וגובהות, וכשרוב האפליקציות נכשלות בניסיון להגיע למסה קריטית של משתמשים, הסיכוי לבלוט ולהרוויח לאורך זמן הולך וקטן.
הפתרון של חברת הזנק קטנה מקיסריה עשוי להיות חיוני עבור אותן חברות. הסטארט אפ, Tap Reason שמה, מסייעת לאפליקציות מובייל בהפצתן הוויראלית, ע"י עידוד המשתמשים הקיימים לקדם, לשתף ולהמליץ על האפליקציה במעגלים החברתיים שלהם.
צפו בווידאו - כך זה עובד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.