בנק הפועלים יוצא במהלך לא שגרתי, והוא צפוי להשיק את מהלך הסניפים הדיגיטליים שלו באמצעות קמפיין דיגיטל בלבד. מדובר בצעד לא רגיל למפרסם בתחום הבנקאות, שבוחר לא להשתמש במדיה מסורתית כמו טלוויזיה שנחשבת לכלי אפקטיבי להשקת מותגים.
את קמפיין ההשקה מוביל משרד הפרסום גיתם, שיצר מהלך דיגיטלי שנועד להמחיש לצופה את הצורך בפתרונות זמינים ומהירים.
על הקמפיין עבדו כמעט שנה, בעיקר בגלל רעיון טכנולוגי המשולב ברעיון הקריאייטיבי. הטכנולוגיה תתאים לצופה מספר רב של פרמטרים כמו זמן (לילה או בוקר), מזג-אוויר, כותרות אקטואליות וכדומה לזמן המדויק של הצפייה עצמה.
כך למשל, אם הצופה בבית רואה את השחקן המככב בסרטון מחכה למונית בעת שיורד גשם בחוץ, השחקן יפתח מטרייה ויתאים את עצמו לסיטואציה. בכל עת בו יצפה הגולש בסרט הוא יפגוש בו מציאות המותאמת למה שקורה באמת.
בגיתם שיתפו פעולה עם מומחים מגוגל וגופי מדיה ותקשורת נוספים כבר בתהליך הפיתוח כדי ליצור מערכת מיוחדת שתוכנתה במיוחד עבור המשרד, שנועדה לשאוב אינפורמציה ממקומות שונים, להטמיע אותם כחלק אינטגרלי ולהציג אותם כחלק מהחוויה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.