הפרסומאי אילן שילוח פורש מתפקיד יו"ר חברת המדיה מטומי , ויישאר דירקטור בחברה. במקומו ימונה ליו"ר רופרט האוול, שהיה המשנה ליו"ר מטומי, שהוא בעל ניסיון רב בתעשיית הפרסום ומכהן כבכיר בקבוצת התקשורת הבריטית Trinity Mirror.
שילוח עוזב את התפקיד כדי לעמוד בדרישת הבורסה בלונדון, שם נסחרת החברה, לפיה יו"ר חברה לא יהיה בעל מניות או מישהו מטעם בעלי המניות. שילוח מחזיק ב-15% ממטומי, ענקית הפרסום הצרפתית פובליסיס (Publicis) מחזיקה ב-25%, וקרן ויולה ב-10%.
שילוח, כמו גם מוריס לוי המנהל את פובליסיס, מכירים היטב את האוול שמונה לתפקיד היו"ר וסבורים כי מדובר במינוי ראוי.
"רופרט מביא איתו ניסיון וידע רלוונטיים מהתעשייה, והוא האדם הנכון לתפקיד היו"ר", מסר שילוח בהודעת החברה.
האוול מסר כי הוא שמח לקבל את התפקיד בזמן משמעותי להתפתחותה של מטומי, והוא מצפה להבטיח את מעמדה של החברה כמובילת שוק.
מטומי נסחרת בשווי של 93 מיליון פאונד (כ-141 מיליון דולר). החברה הונפקה לראשונה בלונדון ביולי 2014 וגייסה 70 מיליון דולר לפי שווי של 347 מיליון דולר אחרי הכסף - כך שמאז איבדה מניית החברה יותר ממחצית משווייה. החברה הוקמה בשנת 2007 ומעסיקה כיום כ-400 עובדים.
מטומי עוסקת בפרסום מבוסס ביצועים באמצעות טכנולוגיה שפיתחה ומציעה פתרונות הכוללים הצגת מודעות, פרסום בווידאו, ברשתות חברתיות, במובייל ועוד. לאחרונה הודיעה החברה על רכישת חברת פרסום דיגיטלי מניו-יורק תמורת 25 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.