רק בשבוע שעבר, רגע לפני שהגיעה לאצטדיון סמי עופר והביסה 0-4 את מכבי ת"א בשלב הבתים של ליגת האלופות, דיווחה צ'לסי כי סיימה את עונת 2014/15 בהפסד נמוך במונחים שלה - 23 מיליון ליש"ט. כעת ממשיכה קבוצת הפרמיירליג לבסס את עתידה הכלכלי, באמצעות מכירת שטח פרסומי שאותו לא ניצלה עד היום.
המועדון של רומן אברמוביץ' חתם על הסכם חסות עם חברת משקאות האנרגיה התאילנדית Carabao, במסגרתו יופיע הלוגו שלה על מדי האימונים של השחקנים והצוות המקצועי. הדבר יוביל לחשיפת המותג בין היתר במסיבות העיתונאים שלפני המשחקים, ובמהלך מסעותיה של הקבוצה בחו"ל.
החוזה, שייכנס לתוקף החל מעונת המשחקים הבאה (2016/17) - הוא לשלוש שנים, ולפי אתר insideworldfootball, יכניס לצ'לסי סך של 30 מיליון ליש"ט (ממוצע של 10 מיליון ליש"ט לעונה). זהו שיתוף הפעולה השני של צ'לסי עם חברה תאילנדית: לקבוצה כבר יש הסכם פרסום לבירה המקומית סינגה.
שני ההסכמים המסחריים הבולטים של צ'לסי הם חוזה ההלבשה שלה עם אדידס, שמכניס לה כ-30 מיליון ליש"ט בעונה; בעונה הנוכחית נכנס לתוקף גם חוזה החסות הראשית החדש של המועדון, עם חברת הצמיגים היפנית יוקוהמה, בשווי של כ-40 מיליון ליש"ט בעונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.