משרדי הפרסום ענבר-מרחב, דרורי-ארועטי-ברמן ו-lead יתמודדו בשלב הגמר של מכרז הפרסום של עמידר.
כפי שנחשף ב"גלובס", בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה.
עמידר היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה של המדינה. בשונה ממשרד ממשלתי המחויב לעבוד עם לפ"מ - חברה ממשלתית מחויבת בניהול מכרז, ובו היא יכולה לבחור משרד פרסום העונה על צרכיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.