רשת פיצה האט בארה"ב ממנה את דיוויד טים לתפקיד מנכ"ל החברה. התפקיד לא היה מאויש בחודשיים האחרונים, וטים נכנס לתפקידו בימים האחרונים.
בתפקידו הקודם שימש טים כסמנכ"ל השיווק של רשת KFC בארה"ב, וקודם לכן שימש בתפקידים אחרים ברשת המזון המהיר של העוף המטוגן.
מבחינה פרסומית, פיצה האט העבירה בשנה שעברה את תקציב הפרסום שלה לחברת Deutsch מקבוצת אינטרפבליק. היא עשתה זאת ללא מכרז. הרשת גם עובדת גם משרד פרסום נוסף בשם TracyLocke אשר העלה עבורה מספר קמפיינים, ביניהם אחד שמשך תשומת-לב לאחר שכיכב בו הזמר מייקל בולטון.
החברה-האם של פיצה האט, Yum Brands, הוציאה 897 מיליון דולר על פרסום בארה"ב במהלך השנה שעברה. מדובר בעלייה קלה לעומת נתוני 2013, אז הסתכמה ההוצאה על 885 מיליון דולר.
בבעלות החברה נמצאות גם הרשתות KFC וטאקו בל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.