תקציב הפרסום של לשכת עורכי הדין עובר למשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן. המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותיהם של עורכי דין מול הביטוח הלאומי.
הקמפיין עולה עם כניסתו לתוקף של החוק אשר מגביל את שכר-הטרחה שהחברות למיצוי זכויות רפואיות יכולות לגבות מלקוחותיהן.
הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.