הדוגמנית אסתי גינזבורג תככב ב-5 השנים הקרובות בקמפיינים של מותג האופנה GOLBARY, שבבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי. גינזבורג, 25, תחליף בתפקיד הפרזנטורית את השחקנית איילת זורר לאחר 11 עונות בתפקיד, והיא תרוויח 900 אלף שקל בגין שנת 2016.
הקמפיין הראשון בכיכובה של גינזבורג יעלה במהלך חודש פברואר 2016, לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2016 של מותג האופנה. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל החברה, "החלטנו בשנת 2016 להתמקד בקהל יעד נוסף למותג - נשים צעירות בנות 25 פלוס, וזיהינו כי אסתי מהווה סוג של קונצנזוס בתחומי הלייף סטייל, בקרב כל הנשים בארץ".
אסתי גינזבורג / צילום: עידו לביא
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.