חברת הכבלים הוט תעניק את החסות הרשמית לעונה החדשה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת, שתשוב למסך ביום רביעי הקרוב.
במרכז החסות תעמוד שלישיית "מה קשור", שתוכניתה "על המפה" משודרת בימים אלה בחברת הכבלים, והמיקוד יהיה בחוויית הצפייה והשיתוף בממיר החדש HOT MULTI.
על-פי ההערכות, ההשקעה של הוט תהיה זהה לסכומים ששילמה בזק לאורך השנים כנותנת החסות ל"האח הגדול", שהגיעו עד ל-2 מיליון שקל לעונה, ובכלל זה "ברייק הזהב", נוכחות במקבצי פרסום, נראות כזו או אחרת בשידור ונוכחות בעת מתן החסות. בזק ליוותה את התוכנית "האח הגדול" מאז יומה הראשון בשנת 2008, והעונה החליטה להסיר את חסותה.
לדברי נדב חנין, מנהל חטיבת השיווק בהוט, "חשוב לנו לחבר את המוצר החדש בכל מקום שיש לו רלוונטיות לתקשורת בתוך הבית, ובית 'האח הגדול' הוא דוגמה מצוינת לכך".
עד כה מכרה הוט 30 אלף ממירים חדשים בתוך חודש אחד בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.